UNDER THE STARS

07:00

Bonjour,

Aujourd'hui, ce sera un nouveau tag mixed media que je viens  vous montrer ! Celui-ci  est réalisé pour 7 Dots Studio, avec les papiers de la collection 'Destination Unknown'.
http://7dotsstudio.com/
Avec ce tag, j'ai préparé un tutoriel  en photos qui  explique  le pas à pas  de cette réalisation, j'espère que vous aurez le temps de visionner mon tuto, et j'espère que vous apprécierez également.

Here i today a new mixed media tag that I have to show you! This one is made for 7 Dots Studio, with the papers of the  'Destination Unknown'collection.
With this tag, I prepared a tutorial that explains with photos  the step by  step of my tag ; I hope you have time to watch my tutorial and I hope you enjoy it also.






You Might Also Like

0 commentaires

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images