FREE AS A BIRD

07:00

Bonjour,

Toute vêtue de jaune et d'or, cette page reflète  merveilleusement cette belle atmosphère de Noël que j'aime !  J'ai réalisé ma page avec mon kit de Scrap of Elegance de décembre, en utilisant les 2 collections  présentes dans le kit. 


J'aime beaucoup cette collection de Prima, qui est très colorée et qui _malgré le sujet  de la collection_ est très festive.


 Toutes les fleurs de la page font parties du kit floral  supplémentaire. J'aime beaucoup ces fleurs  dorées qui vont bien avec cette collection, et ma photo choisie.

All dressed in yellow and gold, this layout reflects this wonderfully beautiful Christmas atmosphere that I love! I made my layout with my Scrap of Elegance kit of December, using the both collections in the kit.
I love this collection of Prima, which is very colorful and _in spite of the subject of collection_ is very festive.
  All the flowers of the layout are part of the
floral add-on kit. I love these golden flowers that go well with this collection, and my chosen photo.














You Might Also Like

0 commentaires

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images